fura filmek rengeteg!

fura filmek.... hatvanas, hetvenes, art, horror, kult, BÁRMI AMI FURA. és tetszett.

Friss topikok

  • ]{udarauszkasz: Hehe, most nezem azt a franko musort, ami a TV2-n megy:D Nem megfelelo korhatarba sorolas miatt fe... (2014.01.02. 21:02) Szekrénymesék (1984)
  • Gumicsivá: A francba már hé! Hol az a RENGETEG? tessék updateolni (2009.09.04. 23:07) The Decline of Western Civilization Part II: The Metal Years (1988)
  • csipike1: data.hu/get/325573/Eibon.001.html data.hu/get/325608/Eibon.002.html data.hu/get/325645/Eibon.003.h... (2008.12.04. 22:37) L’aldilá (The Beyond) (1981)
  • Hi-Tech: Nem tudja valaki honnan tudnám megszerezni ezt a filmet DVD-n? (2008.10.25. 22:20) Electroma (2006)
  • Thrasher: Nemtom, minek írok ide, régi poszt, de pár napja láttam a filmet, és meglepődtem, mert olyan még n... (2008.07.16. 10:09) Primer (2004)

2007.06.12. 03:18 mez

Szekrénymesék (1984)

 
Nnna. Hát most miért kellett ezt csinálni?? Ezt gyerekeknek, nézzétek meg a fotót. Nem vagyok benne biztos, hogy TV Maci nézte–e kis ágyasával mint Esti Mesét, én a Cigánykerékből emlékszem rá, de könyörgöm, még egyszer, miért kellett ezt csinálni. Mátyás, a házimanó, valaki? Varjúdombi mesék? A kínai bábfilm amiben a nyúlnak ki akarják vágni a MÁJÁT??
Ez a sok nyolcvanas években vetített mese csak arra volt jó, hogy a lurkók aztán a kilencvenes években felkészülve várják a pszichedelikus-drog boomot, meg hogy olyan zavaros emlékképeket plántáljanak szegény fejükbe, amiket még húsz év után sem tudnak feldolgozni. E sorok írója akkor szakított a hallucinogén drogok élvezetével jó tíz évvel ezelőtt, miután egy házibulin barátai kérésének engedve végül mégse ment le meztelenül a non-stopba, majd másnap nem tudott olvasni, de a Szekrénymesékre még mindig nehezebb szívvel emlékszik vissza mint arra a furcsa, bohém éjszakára.
Mindezek ellenére ölni tudnék egy Szekrénymesék DVD-ért, és aki bármi infót tud adni Mátyásról, a házimanóról, az kérem ne habozzon.
 
 
 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://furafilmek.blog.hu/api/trackback/id/tr9697093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rol 2007.06.12. 11:34:07

ez király, őrületesen halványan rémlik nekem is, nagyon kicsi voltam, de láttam többször is. igaz, azóta 1 másodpercre se tudtam lehunyni a szemem, és az egész utca fél tőlem, na sebaj.

rol 2007.06.12. 20:24:21

ja és offolok, de mi a tököm legyen már a csörgőddel? kezd rozsdásodni! :DD

yappyapp 2009.08.21. 17:39:31

Imádtam az bevezető részt, mikor a szekrényt felülről lefele kezdték el bemutatni, és egyszerre kinyílt... Azt a gyerekkori parát azóta se tudta überelni semmi sem.

]{udarauszkasz 2014.01.02. 21:02:52

Hehe, most nezem azt a franko musort, ami a TV2-n megy:D Nem megfelelo korhatarba sorolas miatt fel napra ledorrentettek, de ezt az emos szekrenymeseket siman lenyomtak a gyerekeknek anno. En holmi halovanyan emlekszem ra, de nekem inkabb retrosnak,nagymamasnak tunt mar akkor is, mint felelmetesnek.
Felelmetes inkabb az Ido Urai volt, vagy amikor az Atlantiszi Ember c. filmet adtak egyszer, es valami miatt eltorzult a muki egesz feje, betoltotte a kepernyot, na, az 7 eves fejjel rendesen paras volt, a sarokban gubbasztottam tole fel napig...
De ez... Inkabb nyomasztoan retros, illetve mostanaban mar inkabb a gothic, emo kategoriaba lehetne sorolni.
süti beállítások módosítása